izpis_h1_title_alt

Strategija vstopa blagovne znamke Victoria Secret na slovenski trg : magistrsko delo
ID Šenk, Jure (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/senk2452-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, tekstilna industrija, prodaja, franchising, blagovne znamke, strategija, trženje, trg
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Šenk]
Leto izida:2017
Št. strani:III, 62, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-92245 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:23765222 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1660
Število prenosov:254
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Entry strategy of the Victoria secret brand into Slovenian market
Ključne besede:Slovenia, textile industry, sales, franchising, brands, strategy, marketing, market

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj