izpis_h1_title_alt

Oblikovanje strategije digitalnega trženja na medorganizacijskem trgu : magistrsko delo
ID Žorž, Viviana (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zorz5020.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, informatika, elektronsko trženje, nakup, poslovni proces, modeli, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Žorž]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 86, 30 str.
PID:20.500.12556/RUL-92237 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23721702 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1419
Število prenosov:160
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The development of digital marketing strategy on business-to-business market
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, informatics, electronic marketing, purchasing, business process, models, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj