izpis_h1_title_alt

Analiza televizijskega oglaševanja prehrambnih izdelkov za otroke : vidik staršev
ID Priselac, Katja (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/priselac5142.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prehrana, proizvodi, otroci, družina, nakup, odločanje, regulacija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Priselac]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 78, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-92203 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:23693542 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:973
Število prenosov:119
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of television advertising of children's food products for: the parents' perspective
Ključne besede:marketing, nutrition, products, children, family, purchasing, decision making, regulation, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj