izpis_h1_title_alt

Vpliv identifikacije s skupnostjo blagovne znamke na ustno izročilo : magistrsko delo
ID Premrn, Anja (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/premrn2144-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, virtualna organizacija, identiteta podjetja, image, socialne mreže, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Premrn]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 52, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-92122 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23593190 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1019
Število prenosov:190
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of identification with brand community on word of mouth
Ključne besede:marketing, brands, virtual organization, corporate identity, image, social network, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj