izpis_h1_title_alt

Analiza izboljšav poslovanja oglaševalskega podjetja zaradi uvedbe koncepta managementa odnosov z odjemalci : magistrsko delo
ID Savič, Alen (Avtor), ID Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/savic5055.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, odnosi s strankami, informatika, informacijski sistemi, management, spremembe, izboljšave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Savič]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 79 str.
PID:20.500.12556/RUL-92117 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:23584998 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1205
Število prenosov:123
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The analysis of business operations improvements of the advertising company due to the introduction of customer relationship management concept
Ključne besede:marketing, advertising, customer relationship, informatics, information systems, management, changes, improvements, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj