izpis_h1_title_alt

Vpliv krovne blagovne znamke Lisca na podznamko Lisca Men : magistrsko delo
ID Predalič Hočevar, Bernarda (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/predalic_hocevar5075.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, vrednotenje, identiteta podjetja, image, lojalnost, management, vedenje potrošnikov, case study, Lisca
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Predalič Hočevar]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 92, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-92115 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23583974 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1433
Število prenosov:175
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of the Lisca corporate brand on the Lisca Men brand extension
Ključne besede:marketing, brands, valuation, corporate identity, image, loyalty, management, consumer behaviour, case study, Lisca

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj