izpis_h1_title_alt

Vloga digitalnega pripovedovanja zgodb za povezovanje s porabniki : primer podjetja Nume
ID Potočnik, Maša (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/potocnik2281-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, oglas, blagovne znamke, premoženje, vedenje potrošnikov, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Potočnik]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 65, 42 str.
PID:20.500.12556/RUL-92084 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23563494 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:967
Število prenosov:158
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of digital storytelling for connecting with consumers: the case of the Nume company
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, brands, property, consumer behaviour, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj