izpis_h1_title_alt

Analiza zavedanja in pozicioniranje trgovskih blagovnih znamk Biva in Mtech v Sloveniji : magistrsko delo
ID Tavčar, Anja (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/tavcar4912.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, trgovina, trgovinsko podjetje, pozicioniranje proizvoda, razvoj, strategija, analiza, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Tavčar]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 100, 31 str.
PID:20.500.12556/RUL-92073 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23496934 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1043
Število prenosov:126
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of awareness and positioning of store brands Biva and Mtech in Slovenia
Ključne besede:marketing, brands, trade, commercial enterprise, positioning, development, strategy, analysis, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj