izpis_h1_title_alt

Marketinški pristopi pri uveljavljanju tržne znamke kraja : diplomsko delo
ID Pintar, Urška (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/pintar-urska.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketing krajev, notranji deležniki, znamčenje, imidž, identiteta kraja, Trženje, Turizem, Tržno komuniciranje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Pintar]
Leto izida:2016
Št. strani:93 f.
PID:20.500.12556/RUL-91945 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:71(043.2)
COBISS.SI-ID:34789213 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.05.2017
Število ogledov:1129
Število prenosov:369
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing, Tourism, Marketing communication, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj