Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Razstava likovnih del 3. letnika Likovne pedagogike Mentorji: Grafika: prof. mag. Črtomir Frelih, spec.Kiparstvo: prof. mag. Roman MakšeRisanje: doc. mag. Zora StančičSlikanje: doc. mag. Anja Jerčič Jakob
ID
Frelih, Črtomir
(
Author
),
ID
Makše, Roman
(
Author
),
ID
Stančič, Zora
(
Author
),
ID
Jerčič Jakob, Anja
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4445/
Image galllery
Abstract
Grafika: v tretjem letniku pri Grafiki pričnemo s tehnikami globokega tiska. Najprej so na vrsti mehanski postopki, v tem primeru suha igla. Slikanje: razstavljena dela so odraz razumevanja slikarske problematike, s katero se soočajo študentje tretjega letnika Oddelka za likovno pedagogiko pri predmetu Slikarstvo. Risanje: v tretjem letniku pri predmetu Risanje 5 in 6 smo s študenti poskušali razumeti risbo, na katero je vplivalo turbolentno dvajseto stoletje in čas Modernizma v likovni umetnosti. Kiparstvo: kiparstvo tretjega letnika se v pričujoči razstavi kaže, kot vmesno področje prehoda iz študija vidnega in mimetičnega prenašanja realnosti v kiparsko formo, kar zaznamuje drugi letnik študija in kiparsko izkušnjo študentov Likovne pedagogike, katera v četrtem letniku preide v prosto tvorjenje kiparske forme, jezika in izraza.
Language:
Slovenian
Keywords:
skupinska razstava
Work type:
Other
Typology:
3.12 - Exhibition
Organization:
PEF - Faculty of Education
Year:
2017
PID:
20.500.12556/RUL-91870
COBISS.SI-ID:
9998409
Publication date in RUL:
25.08.2017
Views:
1702
Downloads:
263
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back