izpis_h1_title_alt

Gradnja blagovne znamke preko viralnega oglaševanja na spletu : magistrsko delo
ID Lenardič, Tjaša (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lenardic2066-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, blagovne znamke, razvoj, poslovno komuniciranje, efektivnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Lenardič]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 71 str.
PID:20.500.12556/RUL-91763 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:23447270 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1628
Število prenosov:126
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Brand building through online viral advertising
Ključne besede:marketing, electronic marketing, brands, development, business communication, efficiency, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj