izpis_h1_title_alt

Vpliv kampanje korporativnega komuniciranja na ugled podjetja : magistrsko delo
ID Lalić, Špela (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lalic4845.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:blagovne znamke, identiteta podjetja, image, družbena odgovornost, konkurenca, poslovno komuniciranje, case study, Zavarovalnica Triglav
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Lalić]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 75, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-91761 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:23347686 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:979
Število prenosov:139
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of a corporate communication campaign on corporate reputation: the case of Zavarovalnica Triglav
Ključne besede:trademarks, corporate identity, image, social responsibility, competition, business communication, case study, Zavarovalnica Triglav

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj