izpis_h1_title_alt

Krepitev moči blagovne znamke Zlato polje z umeščanjem izdelkov v resničnostni šov Gostilna išče šefa : magistrsko delo
ID Cankar, Rok (Avtor), ID Antončič, Boštjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cankar5093.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, image, kvaliteta, poslovno komuniciranje, mediji, televizija, zakonodaja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Cankar]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 78, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-91707 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23727078 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:792
Število prenosov:156
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Increasing the brand power of Zlato polje with brand placement in the reality show Gostilna išče šefa
Ključne besede:marketing, brands, image, quality, business communication, media, television, legislation, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj