izpis_h1_title_alt

Analiza prilagajanja trženjskih pristopov v avtomobilski industriji : primer skupine Renault v dveh evropskih državah
ID Karlič, Suzana (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/karlic4989.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Francija, avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, Renault, mednarodno poslovanje, trženje, poslovno komuniciranje, mednarodne primerjave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Karlič]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 99, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-91693 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23549670 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:940
Število prenosov:192
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of marketing approaches adaptation in the automotive industry: a case study of Renault group
Ključne besede:Slovenia, France, car industry, industrial enterprises, Renault, international business, marketing, business communication, international comparisons, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj