izpis_h1_title_alt

Analiza nakupnega odločanja porabnikov pri nakupu novega avtomobila : primer blagovne znamke Ford v Sloveniji
ID Čepon, Polona (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cepon4983.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:avtomobili, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, blagovne znamke, trženje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Čepon]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 96, 62 str.
PID:20.500.12556/RUL-91612 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23414502 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1290
Število prenosov:217
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of consumer decision-making while purchasing a new car: a study of the Ford brand in Slovenia
Ključne besede:cars, purchasing, decision making, consumer behaviour, brands, marketing, raziskave, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj