izpis_h1_title_alt

Dogovori o ravni storitev kot element kakovosti delovanja službe za informatiko : magistrsko delo
ID Grujić, Mirjana (Avtor), ID Kovačič, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/grujic4841.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, storitve, management, kvaliteta, case study, banke
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Grujić]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 92, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-91548 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:23458022 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1255
Število prenosov:179
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Service level agreements as a quality element of information systems department operation
Ključne besede:informatics, information systems, information technology, services, management, quality, case study, banks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj