izpis_h1_title_alt

Vpliv lastnosti slovenskih porabnikov na izbiro razreda in znamke vozila : diplomsko delo
ID Milinović, Davorin (Avtor), ID Ograjenšek, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/milinovic14701.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, avtomobilska industrija, trg, vedenje potrošnika, nakup, odločanje, izbira, segmentacija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Milinović]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 79, 49 str.
PID:20.500.12556/RUL-91533 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.3
COBISS.SI-ID:23639270 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:1293
Število prenosov:430
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of Slovenian consumers' characteristics on the choice of the vehicle class and brand
Ključne besede:Slovenia, car industry, market, consumer behaviour, purchasing, decision making, choice, segmentation, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj