izpis_h1_title_alt

Razvoj tržnokomunikacijske strategije novega izdelka : primer aparat za vakuumiranje (podjetje Status d.o.o. Metlika)
ID Čulig, Ana (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/culig-ana.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:uporabniška izkušnja, tržno komuniciranje, Inovacije, Trženje, Potrošniki, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Čulig]
Leto izida:2016
Št. strani:87 f.
PID:20.500.12556/RUL-91321 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.113(043.2)
COBISS.SI-ID:34770781 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.03.2017
Število ogledov:1196
Število prenosov:143
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Innovations, Marketing, Consumers, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj