izpis_h1_title_alt

Študenti s posebnimi potrebami v izobraževalnem procesu
ID HUSKIČ, MIDHET (Avtor), ID Krisper, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,83 MB)
MD5: 3D42D9558261C72F223E02C655589C83
PID: 20.500.12556/rul/e3cc23ac-3edc-4090-aae7-a17cf619caee

Izvleček
V času študija imajo študenti invalidi oziroma študenti s posebnimi potrebam težave z dostopom do fakultet, prostorov, študijske literature in študijskega procesa, kar od njih zahteva dodatno angažiranje za uspešno vključitev v študij, potrebujejo več časa za dokončanje študijskih obveznosti ali pa dodatno pomoč izobraževalne institucije v vseh elementih študijskega procesa. Diplomska naloga spremlja študijski proces na Fakulteti za računalništvo in informatiko v Ljubljani, in obenem ponuja rešitve, ki bi omogočile podporo študentom s posebnimi potrebami v času njihovega študija.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:študenti s posebnimi potrebami, izobraževalni proces, poslovno – informacijska arhitektura, Archimate, Archi, poslovni model, aplikacijski model
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-91186 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.03.2017
Število ogledov:1359
Število prenosov:332
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Students with special needs in education process
Izvleček:
During the study, the students with disabilities or students with special needs have problems with accessibility to faculty, facilities, study literature and study process, which requires them additional engagement for a successful involvement in the study, more time is needed to complete the study obligations or further assistance of educational institutions in all elements of the study process. The thesis monitors the study process at the Faculty of Computer and Information Science, and at the same time offering solutions that would enable support for students with disabilities during their studies.

Ključne besede:students with special needs, the educational process, business - information architecture, ArchiMate, Arch, business model, application model

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj