izpis_h1_title_alt

Socialno-marketinški pristop k reševanju družbenih problemov na primeru krvodajalstva : diplomsko delo
ID Jugović, Dalibor (Avtor), ID Kamin, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kropivnik, Samo (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/jugovic-dalibor.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Socialni marketing, Krvodajalci, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Jugović]
Leto izida:2016
Št. strani:69 f.
PID:20.500.12556/RUL-89238 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:614.885(043.2)
COBISS.SI-ID:34697309 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.02.2017
Število ogledov:1193
Število prenosov:121
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Social marketing, Blood donors, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj