izpis_h1_title_alt

Podobe spolov v oglaševanju : uporaba spolnih apelov v slovenskih oglasih
ID Huremović, Nina (Avtor), ID Pajnik, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/huremovic-nina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spolni apeli, analiza oglasov, Oglaševanje, Potrošnja, Identiteta (Psihologija) in mediji, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Huremović]
Leto izida:2016
Št. strani:59 f.
PID:20.500.12556/RUL-89199 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:305(043.2)
COBISS.SI-ID:34649437 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.02.2017
Število ogledov:1360
Število prenosov:145
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Advertising, Consumption, Identity (Psychology) and mass media, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj