izpis_h1_title_alt

Povezava med izkustvenim marketingom in obredom pitja kave na primeru koncepta kavarne Ristretto station : diplomsko delo
ID Bojičić, Borjan (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/bojicic-borjan.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izkustveni marketing, pitje kave, Trženje, Potrošniki, Izkustvo, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Bojičić]
Leto izida:2016
Št. strani:76 f.
PID:20.500.12556/RUL-88955 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:316.6(043.2)
COBISS.SI-ID:34625117 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.02.2017
Število ogledov:1180
Število prenosov:190
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing, Consumers, Experience, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj