izpis_h1_title_alt

Optimizacija eksperimenta za ponazoritev procesa fotosinteze pri naravoslovnih predmetih
ID Praprotnik, Luka (Avtor), ID Selič, Sendi (Avtor), ID Torkar, Gregor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4343/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Namen prispevka je predstaviti izvedbo eksperimenta, s katerim ponazorimo proces fotosinteze. Poučevanje o procesih fotosinteze je ena izmed najzahtevnejših naravoslovnih tematik, predvsem zaradi svoje kompleksnosti in abstraktne narave. Pogosto se pri učencih pojavijo težave v razumevanju procesa fotosinteze, predvsem zaradi napačnih pojmovanj in neustreznega poenostavljanja. Za uspešno poučevanje te tematike se učiteljem priporoča praktični pouk. Zasnovali smo eksperiment, katerega namen je, da z njim zaznamo dnevno–nočne spremembe v vsebnosti kisika in ogljikovega dioksida v komori, kjer gojimo rastlino. V zaključku opredelimo možnosti uporabe opisanega eksperimenta pri pouku naravoslovnih predmetov v osnovni šoli.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pouk naravoslovja
Vrsta gradiva:Drugo
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
Št. strani:974-981
PID:20.500.12556/RUL-88643 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11404873 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.08.2017
Število ogledov:1158
Število prenosov:212
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Optimization of an experiment showing processes of photosynthesis for science school subjects
Izvleček:
The purpose of this paper is to describe the experiment, which illustrates the process of photosynthesis. Teaching about processes of photosynthesis is one of the most difficult science themes, because of its complexity and abstract nature. Students often have difficulties understanding the processes of photosynthesis, mostly because of incorrect conceptualization and inappropriate simplification of the processes. For successful teaching of photosynthesis teachers are suggested to implement practical work. We designed an experiment to detect oxygen and carbon dioxide levels change during day-night cycle of photosynthesis in the chamber with a plant. In conclusion, implications for teaching science in primary school using the described experiment were discussed.

Ključne besede:science teaching

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj