Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Likovnost v šoli: oddih ali delo za možgane?
ID
Mangotić, Goran
(
Avtor
),
ID
Tomšič Čerkez, Beatriz Gabriela
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4267/
Galerija slik
Izvleček
Osrednji temi diplomske naloge sta vpliv likovnosti v šoli na kognitivni razvoj učenca in pozitivni vpliv likovnosti na učenčev celostni razvoj. Diplomska naloga zajema pregled položaja likovne umetnosti s kognitivnega vidika v šolskih programih skozi čas in pregled vpliva likovnosti na kognitivno plat razvoja učenčeve osebnosti. Nato sledi opis najočitnejših težav, s katerimi se sooča likovni pedagog ob poučevanju tako specifičnega učnega predmeta in ob evalvaciji učenčevega napredka, ter opis dosežkov pri tem predmetu. Ob koncu ponuja tudi nasvete in možne rešitve za kvalitetnejši pristop k poučevanju in evalvaciji pri predmetu likovne umetnosti.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
likovna umetnost
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-87602
COBISS.SI-ID:
11372873
Datum objave v RUL:
31.08.2017
Število ogledov:
1150
Število prenosov:
199
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Art in school: leisure or work for the brain?
Izvleček:
The subject of my diploma thesis is the influence of art in school on cognitive development of the student and its positive influence on his/her development as a whole. This thesis entails a rough overlook of the influence of art on cognition and an overlook of the situation of art in school through time from the perspective of cognition. Following that is a description of the most obvious obstacles the art teacher faces when teaching and evaluating the student’s progress in such a specific class. At the end it also offers advice and possible solutions for a more quality approach to teaching and evaluating in art class.
Ključne besede:
art education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj