Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Celostne grafične podobe blagovnih znamk s področja kulinarike
ID
Kraševec, Simona
(
Avtor
),
ID
Selan, Jurij
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Potočnik, Robert
(
Komentor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4260/
Galerija slik
Izvleček
Diplomsko delo zajema področje celostne grafične podobe. V likovno-teoretičnem delu predstavljam postopek snovanja celostne grafične podobe in njeno pojavnost v kulinariki. Vključena je analiza blagovnih znamk na področju kulinarike, ki mi je pomagala pri snovanju celostne grafične podobe lastne blagovne znamke. Celostno grafično podobo lastne blagovne znamke predstavljam v likovno-praktičnem delu diplomskega dela. Pedagoški del predstavlja izvedbo učne ure v osnovni šoli, ki se navezuje na oblikovanje logotipa, kot glavnega elementa celostne grafične podobe.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
celostna grafična podoba
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-87592
COBISS.SI-ID:
11371337
Datum objave v RUL:
31.08.2017
Število ogledov:
1496
Število prenosov:
264
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KRAŠEVEC, Simona, 2016,
Celostne grafične podobe blagovnih znamk s področja kulinarike
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 15 april 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/4260/
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Corporate identity design of brands in the field of gastronomy
Izvleček:
The dissertation discusses the aspect of corporate identity design. In the theoretical part referring to creative arts, the process of creating a corporate identity design and its appearance in the field of gastronomy are introduced. An analysis of brands in the field of gastronomy is included which helped me in creating a new corporate identity design for my own brand. The corporate identity design for my own brand is represented in the practical part of the dissertation, referring to creative arts. The educational part is represented by holding a lesson at an elementary school which refers to the design of a logotype as the main element of the corporate identity design.
Ključne besede:
corporate identity design
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Teorije o elitah
Državni svet Republike Slovenije med politiko in civilno družbo
Odnos med politiko in birokracijo
Španski nogometni klubi med politiko in športom
Univerzalnost Machiavellijeve politične ideje
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Ni podobnih del
Nazaj