izpis_h1_title_alt

Celostne grafične podobe blagovnih znamk s področja kulinarike
ID Kraševec, Simona (Avtor), ID Selan, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Potočnik, Robert (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4260/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diplomsko delo zajema področje celostne grafične podobe. V likovno-teoretičnem delu predstavljam postopek snovanja celostne grafične podobe in njeno pojavnost v kulinariki. Vključena je analiza blagovnih znamk na področju kulinarike, ki mi je pomagala pri snovanju celostne grafične podobe lastne blagovne znamke. Celostno grafično podobo lastne blagovne znamke predstavljam v likovno-praktičnem delu diplomskega dela. Pedagoški del predstavlja izvedbo učne ure v osnovni šoli, ki se navezuje na oblikovanje logotipa, kot glavnega elementa celostne grafične podobe.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:celostna grafična podoba
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-87592 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11371337 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.08.2017
Število ogledov:1364
Število prenosov:248
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Corporate identity design of brands in the field of gastronomy
Izvleček:
The dissertation discusses the aspect of corporate identity design. In the theoretical part referring to creative arts, the process of creating a corporate identity design and its appearance in the field of gastronomy are introduced. An analysis of brands in the field of gastronomy is included which helped me in creating a new corporate identity design for my own brand. The corporate identity design for my own brand is represented in the practical part of the dissertation, referring to creative arts. The educational part is represented by holding a lesson at an elementary school which refers to the design of a logotype as the main element of the corporate identity design.

Ključne besede:corporate identity design

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj