Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Primerjava med psihoterapijo in socialno pedagogiko z vidika (doseženih) sprememb
ID
Rančigaj, Andreja
(
Avtor
),
ID
Vec, Tomaž
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/4105/
Galerija slik
Izvleček
Diplomsko delo je teoretično. Glavni namen diplomskega dela je primerjava zaznanih sprememb, ki so povezane s psihoterapijo in socialno pedagogiko. Koncept spremembe je pomemben koncept v poklicih pomoči. Mnoge raziskave potrjujejo, da je psihoterapija uspešna in učinkovita. Tudi socialna pedagogika namenja nekaj pozornosti učinku in merjenju učinka. V diplomskem delu so primerjane dosežene ali zaznane spremembe. Primerjava med psihoterapijo in socialno pedagogiko je pokazala nekatere podobnosti in razlike v povezavi z zaznanim učinkom. Prav tako obstajajo podobnosti in razlike v načinu, kako so psihoterapevtske in socialno-pedagoške raziskave izvajane in predstavljene. Na podlagi primerjave med obema vedama so predstavljeni nekateri (uporabni) zaključki in usmeritve.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
psihoterapija
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-87049
COBISS.SI-ID:
11315785
Datum objave v RUL:
04.09.2017
Število ogledov:
943
Število prenosov:
186
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
A comparison between psychotherapy and social pedagogy from the perspective of (achieved) changes
Izvleček:
The thesis is theoretical. The main purpuse of this thesis is a comparison of percieved changes that are conected to psychotherapy and social pedagogy. The concept of change is the main concept in the helping professions. There are many studies that confirm psychoterapy to be effective and efficient. Social pedagogy also focus some attention to effect and measuring of effect. In diploma thesis achived or percieved changes are compared. A comparison between psychotherapy and social pedagogy has showed some similarities and differencies in therms of percieved effect. There are also similarities and differencies in the way how psychotherapy and social pedagogy studies are conducted and presented. Some (useful) conclusions and guidelines are presented based on the comparison between both sciences.
Ključne besede:
psychotherapy
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj