izpis_h1_title_alt

Pomen emocionalnega dela višješolskih predavateljev in vpliv te oblike dela na učni uspeh študentov : magistrsko delo
ID Čontala Piberl, Polonca (Avtor), ID Šadl, Zdenka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_contala-piberl-polonca.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Emocionalno delo, Učitelji, Učni uspeh, Računalniško podprto učenje, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Čontala Piberl]
Leto izida:2016
Št. strani:110 str.
PID:20.500.12556/RUL-86970 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:377.36 (043)
COBISS.SI-ID:34415965 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:1163
Število prenosov:206
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Emotional labour, Teachers, School success, Computer-assisted instruction, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj