izpis_h1_title_alt

Katalog kot učinkovito orodje neposrednega trženja na primeru podjetja Avon d.o.o. : diplomsko delo
ID Černivec, Tanja (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/dela/cernivec-tanja.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kataloško trženje, Neposredno trženje, Nakupovanje, Kozmetična sredstva, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Černivec]
Leto izida:2016
Št. strani:70 f.
PID:20.500.12556/RUL-86940 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.187.42(043.2)
COBISS.SI-ID:34395997 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:1671
Število prenosov:182
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Direct marketing, Shopping, Cosmetics, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj