izpis_h1_title_alt

Marketinški pristop k obuditvi mestnega kina kot zasebni neprofitni zavod : študija primera Zavod Udarnik
ID Kovačič, Maja (Avtor), ID Kropivnik, Samo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kovacic-maja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketinško načrtovanje, kino, Trženje, Nepridobitne organizacije, Kinematografija, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kovačič]
Leto izida:2016
Št. strani:47 str.
PID:20.500.12556/RUL-86920 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8:791(043.2)
COBISS.SI-ID:34387549 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.11.2016
Število ogledov:1219
Število prenosov:276
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Marketing, Nonprofit organizations, Cinematography, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj