izpis_h1_title_alt

Vpliv nadomestne komunikacije na vedenje (študija primera)
ID Vidic, Kaja (Avtor), ID Jerman, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kastelic, Lidija (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/4023/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu ugotavljamo, kako lahko nadomestna komunikacija s pomočjo posebej izdelanih fotografij/prilagojenim didaktičnim materialom olajša sporazumevanje otroka z zmernimi motnjami v duševnem razvoju z okolico in vpliva na zmanjšanje neželenega vedenja. Izdelali smo prilagojen didaktični material, namenjen osebi z Downovim sindromom, z zmernimi motnjami v duševnem razvoju. Podatke smo zbirali s pomočjo opazovanja, individualno izdelanih didaktičnih pripomočkov, individualnih srečanj, analiz individualnih srečanj, analize dokumentacije, končne evalvacije. Trajanje individualnih srečanj je potekalo 3 leta s prekinitvami. Ugotovili smo, da lahko nadomestna komunikacija s pomočjo posebej izdelanih fotografij/prilagojenim didaktičnim materialom olajša sporazumevanje otroka z zmernimi motnjami v duševnem razvoju z okolico in vpliva na zmanjšanje neželenega vedenja. Dosegli smo, da so izdelane fotografije/prilagojen didaktični material, ki je bil v celoti izdelan za individualne potrebe deklice z Downovim sindromom, pripomogel k uresničitvi zadanih ciljev in pridobili odgovore na zastavljena raziskovalna vprašanja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Downov sindrom
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-86789 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11278153 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.09.2017
Število ogledov:1192
Število prenosov:138
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of substitute communication on behaviour (case study)
Izvleček:
In this dissertation we found out, how can the substitute communication with help of especially made photographs/adjusted didactic material, help a child with moderate disorders in mental developing to communicating with surroundings, and has the influence on reduction of unwanted behavior. We developed an adjusted didactic material intended for person with Down's syndrome with moderate disorders in mental developing. We were collecting the data with help of observation of individually made didactic gadgets, individual meetings, analysis of individual meetings, analysis of documentation and final evaluation. With some interruptions, the individual meetings lasted for three years. We found out, that substitute communication, with help of especially made photographs/adjusted didactic material, can help a child with moderate disorders in mental developing to communicate with surroundings, and has the influence on reduction of unwonted behavior. We have achieved that especially made photographs/adjusted didactic material, that was completely made for individual needs of the girl with Down's syndrome, contributed to the realization of our set goals. We also gained answers to our research questions.

Ključne besede:Down's syndrome

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj