Podrobno

Možne posledice uvedbe večinskega volilnega sistema v Republiki Sloveniji : (skozi oči institucionalistov)
ID Maurič, Barbara (Avtor), ID Pikalo, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Zajc, Drago (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/mauric-barbara.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Volilni sistemi, Večinski volilni sistem, Volitve, Slovenija, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Maurič]
Leto izida:2016
Št. strani:73 f.
PID:20.500.12556/RUL-86654 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:324(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:34333533 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.10.2016
Število ogledov:2157
Število prenosov:243
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MAURIČ, Barbara, 2016, Možne posledice uvedbe večinskega volilnega sistema v Republiki Sloveniji : (skozi oči institucionalistov) [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : B. Maurič. [Dostopano 29 marec 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/mauric-barbara.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Election systems, Majority voting system, Elections, Slovenia, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Motivi posameznikov za potovanje in pomen osebja v turističnih agencijah
  2. Pojmovanje družbene odgovornosti v oglaševalskih agencijah
  3. Institucionalizacija družbene odgovornosti v Sloveniji: primer delovanja Inštituta IRDO
  4. Attitude of Slovenian consumers towards animation as part of the service offer in tourist agencies
  5. Vključevanje družbene odgovornosti v strategije legitimnosti podjetja Lafarge cement d.o.o.
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. STRESS OF EMPLOYEES IN TOURIST AGENCYS
  2. Analysis some criteria of social responsibility in logistics companies
  3. REENGINEERING OF INFORMATION SISTEM IN TURIST AGENCY
  4. SIST ISO 26000:2010 AS A TOOL FOR IMPLEMENTING CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY INTO COMPANY
  5. Soustvarjanje v turističnih podjetjih v pogledu dimenzij intelektualnega kapitala

Nazaj