izpis_h1_title_alt

Merchandising kot trženjsko orodje za povečanje prodaje : diplomsko delo
ID Gašperin, Alenka (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/gasperin1977.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, pospeševanje prodaje, blago, izbira, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Gašperin]
Leto izida:2005
Št. strani:45 str., 31 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-8665 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:15973862 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2288
Število prenosov:404
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, sales, sales promotion, merchandise, choice, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj