izpis_h1_title_alt

Stališča študentov gospodinjstva o izbranih vidikih poučevanja
ID Lovšin Kozina, Francka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3944/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V članku so predstavljeni izsledki raziskave, izvedene med študenti gospodinjstva Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani, ki so se med seboj razlikovali po obsegu praktičnih izkušenj poučevanja. Študentje tretjega letnika so ravno končali prve nastopne ure, medtem ko so študentje četrtega letnika opravili že več nastopnih ur. Rezultati so pokazali, da so imeli študentje četrtih letnikov manj težav z načrtovanjem in vodenjem učne ure. Statistično značilno so se tudi bolj strinjali, da so dovolj pripravljeni za poučevanje kot študenti tretjega letnika. Rezultati so pokazali še, da se je večina študentov strinjala, da jim je bila povratna informacija njihovih kolegov v pomoč pri njihovem profesionalnem razvoju. Predstavljeni izsledki kažejo na pomembno vlogo praktične izkušnje poučevanja v kontekstu profesionalnega razvoja učitelja in namere o nadaljevanju kariere na področju izobraževanja. Rezultati so pokazali tudi nekatere kritične točke v razvoju učiteljevih kompetenc. Nakazujejo se težave, povezane s prenosom teoretičnega poznavanja značilnosti razvojnih stopenj učencev v prakso in z vodenjem razreda v specifičnih situacijah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izkušnje poučevanja
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:2016
Št. strani:101-115
Številčenje:6
PID:20.500.12556/RUL-86554 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:11220041 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2017
Število ogledov:944
Število prenosov:141
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Pre-service home economics teachersʼ attitudes on selected aspects of practical teaching
Izvleček:
This paper presents the results of a study conducted among pre-service home economics teachers from the Faculty of Education of the University of Ljubljana with different levels of practical experience in teaching. The pre-service Home Economics teachers in the 3rd year of their studies had just completed their first class of teaching experience in contrast to the pre-service teachers from the 4th year of their faculty studies, who had conducted more teaching lessons. The results showed that the 4th-year pre-service teachers had fewer doubts and problems concerning the planning and conducting of a lesson. They also statistically significantly agreed that they are sufficiently prepared to teach than the 3rd-year pre-service teachers are. The results showed that the majority of the pre-service teachers agreed that the feedback from their colleagues was helpful for their professional development. The results suggest the importance of practical teaching experience in the context of professional development and the intention to continue a career in education. However, the results also revealed some critical points in the teacher’s development of competency. The results suggest problems related to the application of theoretical knowledge on the children’s development in practice and problems related to classroom management in specific situations.

Ključne besede:class management

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj