Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Vpliv povratne informacije na učni uspeh učencev pri naravoslovnih predmetih v osnovni šoli
ID
Voršič, Anita
(
Avtor
),
ID
Juriševič, Mojca
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3915/
Galerija slik
Izvleček
Učiteljeva povratna informacija pomaga učencu zmanjšati razliko med trenutnim učnim stanjem in zastavljenim učnim ciljem. Diplomsko delo proučuje učiteljevo povratno informacijo in njen vpliv na učni uspeh učencev. Osrednja kvantitativna metoda raziskovanja je anketa, izvedena med učenci in učitelji 8. in 9. razreda na dveh osnovnih šolah v Štajerski regiji pri predmetih kemija in biologija. Anketni vprašalnik je bil oblikovan na podlagi teoretičnih spoznanj. Raziskovalni rezultati kažejo, da učenci povratno informacijo zaznavajo, jo smatrajo kot pomembno in uporabljajo za doseganje zastavljenih učnih ciljev. Pokazalo se je, da učenci povratnih informacij, prejetih pri enem predmetu, ne uporabljajo samo za doseganje učnega uspeha pri tem, temveč tudi za doseganje zastavljenih učnih ciljev pri drugih predmetih. Učenci kot najkoristnejšo učiteljevo povratno informacijo opredeljujejo to, da učitelj učencu natančno pove, kaj dela dobro in kaj mora še popraviti. Kot najvplivnejšo opredeljujejo povratno informacijo pred pisnim preverjanjem.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
povratna informacija
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-86392
COBISS.SI-ID:
11232073
Datum objave v RUL:
19.09.2017
Število ogledov:
2069
Število prenosov:
233
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The impact of teacher’s feedback on school performance in science subjects in primary school
Izvleček:
Teacher's feedback helps the pupil to reduce the gap between the current learning situation and the intended learning goals. The thesis examines the teacher's feedback and its impact on pupils' learning performance. The main quantitative research method is a survey conducted among teachers and pupils in the 8th and 9th grade of two elementary schools in the Štajerska region in subjects chemistry and biology. The questionnaire was designed on the basis of theoretical knowledge. Research results show that pupils perceive feedback, deem it important and use it to achieve the learning objectives. It has been determined that feedback received in one subject is not only used to achieve good performance in this subject but it is also used to achieve the learning objectives in other subjects. According to students, the most useful feedback is teacher telling the pupils exactly what they are doing well and what still needs to be improved. The most influential feedback is the one before the written test.
Ključne besede:
feedback
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj