izpis_h1_title_alt

Strategije vstopa in tržnega komuniciranja pri nastopu na tujih trgih, primer podjetja Dana d.o.o. : diplomsko delo
ID Kostrevc, Gašper (Avtor), ID Lah, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kostrevc-gasper.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:industrija pijač, Internacionalizacija, Mednarodno poslovanje, Tržno komuniciranje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Kostrevc]
Leto izida:2016
Št. strani:44 str.
PID:20.500.12556/RUL-86229 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.5/.7(043.2)
COBISS.SI-ID:34292317 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2016
Število ogledov:1423
Število prenosov:177
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Internationalization, International business, Marketing communication, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj