izpis_h1_title_alt

Vpliv podobe vrhunskega športnika na blagovno znamko : magistrsko delo
ID Škorc, Nataša (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/skorc2745.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, šport, športne igre, poslovno komuniciranje, sponzorstvo, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Škorc]
Leto izida:2005
Št. strani:90 str., I str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-8622 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:15964646 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1534
Število prenosov:236
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, sports, sports games, business communication, sponsorship, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj