izpis_h1_title_alt

Znamka države : od javne diplomacije do marketinškega upravljanja
ID Jančič, Maja (Avtor), ID Ferfila, Bogomil (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kline, Miro (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska/pdfs/mag_jancic-maja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:znamčenje države, marketinško upravljanje, javna diplomacija, imidž, Diplomacija, Država, Ugled, Magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jančič]
Leto izida:2016
Št. strani:136 str.
PID:20.500.12556/RUL-86166 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.336.6:321.01(043)
COBISS.SI-ID:34218077 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2016
Število ogledov:1054
Število prenosov:357
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Diplomacy, State, The, Prestige, Master's theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj