izpis_h1_title_alt

Programsko orodje za simulacijo Kardanske rešetke : diplomsko delo
ID Prošić, Zsolt (Avtor), ID Nančovska Šerbec, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3812/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Večpredstavnost, animacija in interaktivnost veljajo za ustaljena in močna orodja v učnem procesu. V diplomskem delu bomo predstavili primer orodja, ki ga uporabimo za aktivno učenje. Razvili smo konceptualni model, spletno aplikacijo »Programsko orodje za simulacijo Kardanske rešetke«, ki temelji na teh orodjih in predstavlja učno gradivo s področja kriptologije. Struktura aplikacije sledi Mayerjevim načelom za izdelavo večpredstavnostnih gradiv in sloni na kognitivni teoriji učenja z večpredstavnostjo. S simulacijo in nalogami problemskega značaja, spletna aplikacija služi kot sredstvo za razvoj abstraktnega razmišljanja in prostorskih predstavitev. Aplikacija je namenjena srednješolcem, ki so jo tudi preizkusili. Analiza rezultatov pilotske raziskave kaže na pozitivne učne učinke, ki so skladni z neo-Piagetovo teorijo kognitivnega razvoja

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletna aplikacija, simulacija, interaktivnost, kriptografija, steganografija, računalniško razmišljanje, abstraktno in prostorsko razmišljanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[Z. Prošić]
Leto izida:2016
Št. strani:X, 69 str.
PID:20.500.12556/RUL-85944 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004(043.2)
COBISS.SI-ID:11192649 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2017
Število ogledov:980
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Web application for simulation of Cardan grille
Izvleček:
Multimedia, animation and interactivity are common and powerful tools that can be applied in the learning process. In this diploma thesis we present an example of an active-learning tool. We have developed a conceptual model in the form of a web application called “Web Application for simulation of Cardan Grille”, which is based on the aforementioned tools and consists of learning material from the field cryptography. The application’s structure follows Mayer’s principles of the cognitive theory of multimedia learning. Based on simulation and problem-solving activities, this web application serves as a tool for developing abstract and spatial reasoning. It is intended for high school students. The analysis of results obtained from the pilot empirical study points toward positive learning outcomes that are consistent with the neo-Piagetian theory of cognitive development.

Ključne besede:computer science, računalništvo

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj