izpis_h1_title_alt

Projekt mostu čez Kamniško Bistrico : magistrsko delo
ID Jamšek, Aleš (Avtor), ID Isaković, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kante, Peter (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (8,26 MB)
MD5: B75455034B8BFB5EDD7F51A4DFFFA686
PID: 20.500.12556/rul/847bffe6-f7b5-4223-a5e7-e09ac1971808
.zipZIP - Priloga, prenos (0,19 KB)
MD5: 1468AE7291180B473C3B3780AE84FBF8
PID: 20.500.12556/rul/9dac2578-87fb-4208-8f34-3ed3d1790d71

Izvleček
V magistrskem delu smo naredili konstrukcijsko zasnovo in sprojektirali novi most čez Kamniško Bistrico na območju Kamnika, ki je del načrtovane tretje mestne povezovalne ceste. Pri tem smo izhajali iz odloka Občine Kamnik, kjer je predvideni objekt bolj podrobno opredeljen in umeščen v prostor. Pregledali smo vso dostopno dokumentacijo, v skladu s katero smo najprej analizirali relief območja in prometno situacijo povezovalne ceste. Pri zasnovi in umeščanju v prostor smo upoštevali tudi podvoz Ceste 27. julija na desnem bregu reke in podvoz za kolesarje ter pešce na levem bregu. Nato smo v skladu s tehničnimi smernicami za projektiranje premostitvenih objektov preučili štiri možne konstrukcijske zasnove: 1) armiranobetonski kontinuirni gredni most preko treh polj; 2) armiranobetonsko okvirno konstrukcijo s tremi razponi in poševnima stebroma; 3) armiranobetonski vpeti lok s polno ploščo in vertikalnima stebroma in 4) kot zadnjo še armiranobetonski vpeti lok z rebrasto ploščo. Zasnove smo nato medsebojno primerjali, pri čemer smo primerjali upogibne momente, navpične pomike in potrebno vzdolžno armaturo. Izkazalo se je, da je glede na primerjane kriterije najbolj optimalna ločna konstrukcija z dodatnima vertikalnima stebroma in polno ploščo kot prekladno konstrukcijo. Po analizi materialov, obtežb in lastnosti temeljnih tal smo izvedli statično analizo izbrane zasnove mostu s programom Sofistik, kjer smo ločeno obravnavali stalna in začasna projektna stanja ter potresna in nezgodna projektna stanja. Po izvedenih analizah smo izvedli dimenzioniranje in konstruiranje loka, ki je osnovni podporni element obravnavne konstrukcije. Dimenzioniranje smo izvedli v skladu z veljavnimi standardi Evrokod in tehničnimi smernicami.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, magistrska dela, zasnova mostu, umestitev v prostor, analiza obtežb, potresna obtežba
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Jamšek]
Leto izida:2016
Št. strani:XVI, 155 str.
PID:20.500.12556/RUL-85919 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:624.21.036(282)(497.4)(043)
COBISS.SI-ID:7698017 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.11.2016
Število ogledov:3598
Število prenosov:960
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Design of bridge over Kamniška Bistrica
Izvleček:
The conceptual design as well as the analysis and design of main structural element of a new bridge over river Kamniška Bistrica in the area of Kamnik has been performed. New bridge is a part of the third urban road connection in Kamnik. Requirements related to the function of the new road and bridge itself were taken into account according to the official document issued by the Municipality of Kamnik. First all available documentation was examined, with an emphasis to the terrain properties of the area and the traffic requirements defined for the new road connection. The underpass of the road Cesta 27. julija on the right bank of the river and an underpass for cyclists and pedestrians on the left bank, were taken into account in the conceptual design of the bridge. Four different structural systems: 1) RC continuous threespan beam bridge supported by vertical piers; 2) RC three-span bridge supported by inclined piers; 3) RC arch bridge with two adjacent vertical piers and slab deck, 4) RC arch bridge with slab deck supported by two rectangular beams, were analysed. These structural systems were compared based on the several criteria: vertical displacements, bending moments and longitudinal reinforcement. The most optimal system appeared to be the arch bridge with slab deck. Upon the analysis of suitable materials, analysis of different loads and ground types at the location of the object the detailed analysis of the selected structural system was performed using Sofistik software. The bridge was analysed for different persistent and transient design situations as well as for the influence of the accidental and seismic design loads. At the last part of the thesis detailed design and detailing of the RC arch (main supporting structural element of the bridge), according to Eurocode standards and technical guidelines was performed.

Ključne besede:civil engineering, master of science thesis, bridge design, bridge placement, load analysis, seismic load, reinforcement check

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj