izpis_h1_title_alt

Učna diferenciacija in individualizacija pri eksperimentalnem delu v okviru pouka kemije : diplomsko delo
ID Nerat, Ksenija (Avtor), ID Ferk Savec, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3795/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V teoretičnem delu diplomske naloge je bila zbrana in pregledana literatura s področja diferenciacije in individualizacije pri pouku. Pri tem sta opredeljena pojma diferenciacija in individualizacija ter razdelana vloga obeh pojmov v učnem načrtu za kemijo v osnovni šoli. V nadaljevanju so predstavljene temeljne smernice, navodila in koncepti v zvezi z diferenciacijo in individualizacijo v slovenskem šolskem prostoru, ki so bile sprejete na Strokovnem svetu Republike Slovenije za splošno izobraževanje. V teoretičnem delu naloge sta nato opredeljena vloga in pomen eksperimentalnega dela pri pouku kemije, izhajajoč iz učnega načrta za kemijo v osnovni šoli. Opisane so tudi oblike eksperimentalnega dela. V praktičnem delu diplomske naloge je predstavljena možnost za učno diferenciacijo eksperimentalnega dela učencev na primeru izbrane eksperimentalne vaje, primerne za osnovnošolsko raven poučevanja kemije. Za prikaz učne diferenciacije je bila izbrana eksperimentalna vaja prilagojena na treh ravneh, v nalogi poimenovane diferencirane izvedbe eksperimentalne vaje za učence z učnimi težavami, povprečne učence in za nadarjene učence. Prilagoditve navedenih ravni se nanašajo na predvideno število izvedenih poskusov, zahtevnost nalog delovnega lista ter vodenje učencev pri izvedbi eksperimentalnega dela. V podporo vsem trem diferenciranim izvedbam eksperimentalne vaje so bila razvita učiteljeva navodila in delovni listi za učence.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pouk kemije, eksperimentalno delo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[K. Nerat]
Leto izida:2016
Št. strani:VI, 57 str.
PID:20.500.12556/RUL-85799 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:54:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:11183689 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2017
Število ogledov:1979
Število prenosov:294
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Differentiation and Individualisation in chemistry experimental work at school
Izvleček:
The first part of the graduation thesis comprises collected and reviewed literature about differentiation and individualisation in the classroom. The terms differentiation and individualisation are explained and their role in the Chemistry Curriculum for primary schools is elaborated. Furthermore, basic guidelines, instructions and concepts, concerning differentiation and individualisation in Slovene schools, which were confirmed by the Council of Experts of the Republic of Slovenia for General Education, are presented. In the theoretical part of the graduation thesis, the role and the meaning of experimental work in Chemistry classrooms are elaborated, based on the Chemistry Curriculum for primary schools. Also, the various forms of experimental work are described and guidelines for the development of teaching materials for the experimental work monitoring are given. The second part of the graduation thesis presents possibilities for differentiation of the students’ experimental work, elaborated on one example of chemistry lecture for primary level chemistry (grades 8 and 9). For this purpose, an example of chemistry lecture based on students` experimental work is developed in three-fold level: (1) students` with learning difficulties, (2) average students and (3) gifted students. Differentiation of students` chemical experimental work is based on: different number of anticipated experiments, different complexity of the tasks on the worksheet and various extend of guiding pupils when carrying out the experimental work. In support to all three differentiated versions of students` experimental work the following teaching materials have been developed: teacher’s instructions for simultaneous implementation of differentiated students` experimental work, three versions of worksheets for students based on three differentiated implementations of experimental work.

Ključne besede:chemistry, differentiation, individualization, primary education, kemija, diferenciacija, individualizacija, osnovnošolski pouk

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj