izpis_h1_title_alt

Sistemi za neposredno komunikacijo
ID KRAJAČIĆ, IVAN (Avtor), ID Brodnik, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,19 MB)
MD5: DC9C3A76F5CD3ED2A620DB8921AABA4C
PID: 20.500.12556/rul/f05a538e-9e13-4fec-a626-847244cf66b4

Izvleček
V sodobnem času imamo na voljo več načinov neposredne komunikacije, ki jih tehnično poimenujemo s pojmom poenotene komunikacije. Poslovnega sveta si v prihodnosti skoraj ni mogoče zamisliti brez ene izmed rešitev poenotenih komunikacij, saj s funkcionalnostmi, ki so del le teh, podjetja izboljšujejo svojo produktivnost, obenem pa zmanjšujejo stroške. Cilj poenotenih komunikacij je zagotoviti dosledno uporabniško izkušnjo s katerekoli lokacije in na katerikoli napravi. Ena izmed rešitev poenotenih komunikacij je tudi Skype za podjetja, ki je izdelek proizvajalca programske opreme Microsofta in je predstavljen v tem diplomskem delu. V diplomskem delu najprej definiramo in opišemo funkcionalne zahteve, potem opredelimo pojem poenotene komunikacije. Sledi pregled nekaterih pomembnejših rešitev, preverjanje izpolnjevanja funkcionalnih zahtev in odločitev za najbolj primerno rešitev. V nadaljevanju sledi opis strežnika Skype za podjetja 2015, topologij namestitve, storitev in njihovih načinov združevanja. Praktični del zajema namestitev strežnika Skype za podjetja 2015 in opis potrebnih komponent za namestitev. Poleg namestitve praktični del zajema tudi integracijo strežnika Skype za podjetja 2015 z obstoječim poslovnim sistemom za telefonijo IP PBX, ki temelji na odprtokodni rešitvi Asterisk.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Skype za podjetja, poenotene komunikacije, IP PBX
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-85642 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2016
Število ogledov:1075
Število prenosov:385
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Direct Communication Systems
Izvleček:
Today we use numerous methods of direct communications, for which we use a technical term Unified Communications. It is almost impossible to imagine the business world today without Unified Communications, which are improving productivity and reducing costs. The goal of using Unified Communications is to ensure a consistent user experience at any location and any device. Skype for Business, a Microsoft product, is one of the solutions for Unified Communications and is described in this thesis. The thesis defines and describes functional requirements. It also defines the concept of Unified Communications, followed by an overview of significant suitable solutions, verification of compliance with functional requirements and a presentation of a most suitable solution. The thesis then describes the Skype for Business 2015 Server, including installation topology, server roles and collocation possibilities. Practical part of the thesis covers Skype for Business 2015 Server installation and describes various required installation components. It also includes Skype for Business 2015 Server integration with an existing IP PBX business phone system based on an open source solution Asterisk.

Ključne besede:Skype for Business, Unified Communications, IP PBX

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj