Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Samodejna tekmovalna vožnja po modelu dirkalne steze
ID
Fajdiga, Peter
(
Avtor
),
ID
Orel, Bojan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(863,16 KB)
MD5: 262B4CB6F9D85EBED8214A0294511C49
PID:
20.500.12556/rul/278a28f5-2486-4c31-a47d-ab665ea54183
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu je predstavljeno iskanje optimalne poti, ki omogoča vožnjo po danem dirkališču v najmanjšem možnem času, in simulirana vožnja po njej. Razložene so relevantne fizikalne osnove ter vpliv lastnosti vozila na optimalno pot in na potreben čas za en krog po njej. Prikazano je ocenjevanje trajanja posamezne poti in dva načina minimiziranja tako izračunane vrednosti: enostaven linearen algoritem in genetski algoritem. Nazadnje je implementiran program, ki po najdeni poti vodi vozilo znotraj simulacije v igralnem pogonu Unreal Engine 4.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
samodejna vožnja
,
dirkalna steza
,
optimalna pot
,
optimizacija
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-85637
Datum objave v RUL:
19.09.2016
Število ogledov:
2038
Število prenosov:
437
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
FAJDIGA, Peter, 2016,
Samodejna tekmovalna vožnja po modelu dirkalne steze
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 8 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=85637
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Autonomous Competitive Driving on a Race Track Model
Izvleček:
This thesis presents the problem of finding the optimal racing line, which enables completing a lap on a given race track in the shortest time possible, and a simulation of a car following the line. It explains the relevant physical basics and the effect vehicle properties have on the optimal racing line and lap time. A method of estimating the duration of each individual path is presented, along with two optimization methods for minimizing the calculated value: a simple linear algorithm and a genetic algorithm. Lastly, we implement a program that guides a simulated vehicle on the racing line using Unreal Engine 4.
Ključne besede:
autonomous driving
,
race track
,
racing line
,
optimization
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Termodinamska karakterizacija nastajanja nekovinskih vključkov v jeklu za globoki vlek
Mehanizem tvorbe nekovinskih vključkov v jeklih s povišano vsebnostjo žvepla
Vpliv mulitne opeke na čistočo jekla
Vpliv mešanja taline na vsebnost nekovinskih vključkov v jeklu
characterization of climbing pitons
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
ELECTRIC ARC FURNACE AUTOMATION
Electric-arc-furnace productivity optimization
IDENTIFICATION OF INCLUSIONS OCCURRENCE LOCATION DURING STEELMAKING WITH EDS ANALYSIS
The influence of different production technologies on the properties of spring steels
Energy balance of an electric arc furnace for steel production
Nazaj