izpis_h1_title_alt

Izobraževanje : čudežna tabletka sodobne družbe?
ID Mikulec, Borut (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/TiP2015_1-2_Mikulec.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku izhajamo iz razumevanja multikulturnosti kot empiričnega dejstva, ki kaže na to, da so sodobne družbe večkulturne ali da to postajajo. V tem okviru nas zanimata vloga in prispevek izobraževanja pri urejanju multikulturne družbe, saj je izobraževanje prepoznano kot gonilna sila pri vzpostavitvi novega interkulturnega diskurza. V prispevku poudarimo pomen interkulturnega izobraževanja in pokažemo, da je to ena izmed najpomembnejših izobraževalnih iniciativ, ki lahko naslovi problem neenakosti v izobraževanju. Ob tem analiziramo možen teoretski okvir interkulturnega izobraževanja in opozorimo na nevarnost mitologizacije izobraževanja kot "čudežne tabletke" za reševanje problemov sodobne družbe.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medkulturnost
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 97-112, 304-305
Številčenje:Letn. 52, št. 1/2
PID:20.500.12556/RUL-85391 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37:316.73
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:33322589 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2016
Število ogledov:1471
Število prenosov:229
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
In this paper, we analyse the assumption that multiculturalism is an empirical fact of modern societies, or that they are moving in that direction. Having stated this, within this context we are interested in the role and contribution of education in organising the multicultural society since education is seen as a driving force of the establishment of a new intercultural discourse. We emphasise the importance of intercultural education and show that it is one of the most valuable educational initiatives that may be used to address the problem of inequality in education. By analysing the possible theoretical framework of intercultural education, we draw attention to danger of mythologising education as a "magic pill" discourse for solving the problems of contemporary society.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj