izpis_h1_title_alt

Medijski repertoarji in diskurzivne skupnosti
ID Luthar, Breda (Avtor), ID Oblak Črnič, Tanja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/TiP2015_1-2_LutharOblak-Crnic.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Zaradi radikalnih sprememb medijske potrošnje, predvsem zaradi vsesplošne mediatizacije ter velikega množenja osebnih medijev v vsakdanjem življenju občinstva, razmerja med občinstvom in mediji ne moremo več proučevati na enem samem dominantnem mediju. Uporabili smo koncept medijskih repertoarjev, da bi lahko ugotavljali, kakšne idealnotipske kombinacije medijev, platform in estetskih kultur se oblikujejo pri prebivalcih dveh največjih slovenskih mest. Ugotovili smo, da je medijska potrošnja naših respondentov strukturirana na štiri tipične medijske repertoarje: digitalno elito, digitalne domorodce, televizijski tip in bralski časopisni tip. Ti repertoarji predstavljajo tudi ločene družbeno kulturne formacije. Digitalno občinstvo v družbenem smislu tako ni enovita družbena skupina, ampak so to razredno diferencirane diskurzivne kulture ali "pomenski sistemi".

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diskurzivne skupnosti, potrošnja
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 7-30, 302
Številčenje:Letn. 52, št. 1/2
PID:20.500.12556/RUL-85387 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.775.4(497.4)
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:33319773 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2016
Število ogledov:1527
Število prenosov:220
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Due to radical changes in media consumption, manifested in the widespread mediatization and proliferation of the uses of personal media in everyday life, research about media audiences can no longer focus on a single medium. In order to identify ideal-typical combinations of media platforms and aesthetic cultures in the population of the two largest Slovenian cities, the concept of media repertoires was used. The study shows that the media consumption of our respondents is structured into four typical media repertoires: the digital elite, digital natives, television viewers and newspaper readers. These four repertoires represent also distinct socio-cultural formations. In social terms, digital audiences therefore do not constitute a homogenous social community, but should be understood as class-differentiated discursive cultures or "meaning systems".


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj