izpis_h1_title_alt

Učinki poslovnih strategij v kontekstu globalizacije
ID Mesner-Andolšek, Dana (Avtor), ID Štebe, Janez (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/TiP2014_P_Mesner-AndolsekStebe.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku se osredotočamo na vpliv poslovne strategije in praks upravljanja človeških virov na naravo organizacije, njen uspeh in inovativnost ter na emotivne reakcije zaposlenih v slovenskih organizacijah v kontekstu globalizacije. Analizo pričenjamo s predpostavko, da je poslovna strategija eksplorativni prediktor za oblikovanje politik in praks upravljanja s človeškimi viri in odnosi z zaposlenimi. S poslovno strategijo se organizacije odločajo, kako bodo tekmovale na svetovnem trgu. Naša analiza vključuje reprezentativen vzorec slovenske populacije zaposlenih in ugotavlja, da poslovna strategija vpliva na naravo organizacije na način, kako organizacija oblikuje odnose z zaposlenimi, kako upošteva njihove potrebe in blagostanje ter posledično njihove družine.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 360-392, 424-425
Številčenje:Letn. 51, posebna št.
PID:20.500.12556/RUL-85384 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.95/.96:005.336.1
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:33267549 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2016
Število ogledov:1010
Število prenosov:120
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
In the paper we are focused on the impact of business strategies and HRM practices on the nature of organization and its success, innovativeness and the emotional response of employees in Slovene organization in the context of globalisation. We start with the assumption that a business strategy is an optimal explorative predictor for HRM policies and for employee relations. With business strategy organizations decide how they will compete on global market. Our analysis includes representative sample of Slovene population and confirms that business strategy impacts the nature of an organization, the way an organization develops employee relations and how they consider their needs, wellbeing and consequently their families.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj