izpis_h1_title_alt

Pričakovanja študentov komunikologije, kulturni kapital in kurikularni problemi
ID Luthar, Breda (Avtor), ID Jontes, Dejan (Avtor), ID Trdina, Andreja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/TiP2013_2_LutharJontesTrdina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek obravnava pričakovanja slovenskih študentov do dodiplomskega študija komunikologije ter njihovo ocenjevanje uspešnosti komunikološkega kurikuluma pri pridobivanju kompetenc. V prvem delu članka na kratko opredelimo konflikte in notranje delitve discipline/področja in se pri tem posebej osredotočamo na razmerje med "dominantno paradigmo" v komunikologiji in njenimi izzivalci s področja kritične teorije in kulturnih študij ter na vprašanje negotovega disciplinarnega položaja komunikologije oz. medijskih in komunikacijskih študij. V tem kontekstu nato na podlagi anketnih podatkov, pridobljenih v okviru evropskega projekta Razvoj kurikuluma v komunikologiji poskušamo pojasniti stališča študentov komunikologije glede njihovega študijskega programa. Pri tem nas zanima predvsem vedno bolj izrazita zahteva po bolj praktičnem/poklicnem ali "vokacijskem" usmerjanju izobraževanja na področju komunikologije. V drugem delu članka poskušamo rezultate interpretirati in jih umestiti v okvir širšega vprašanja kulturne in družbene vloge univerzitetnega izobraževanja. Poleg tega nas zanima, v koliko razredni habitus in kulturni kapital strukturirata pričakovanja študentov.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 376-396, 458
Številčenje:Letn. 50, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-85314 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.77:37.016
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:31983965 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2016
Število ogledov:1608
Število prenosov:204
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The paper considers studentsʼ expectations with regard to undergraduate studies in the field of media and communication in Slovenia from a critical perspective. In the first part, the paper outlines the origins of the field and the current divisions within it, while focusing particularly on the history of the institutionalisation of communication studies in Slovenia. In this context and drawing on survey data from the Curriculum Development in Communication Sciences project, students' perceptions of the importance and achieved level of five sets of competencies are explored. The paper also addresses the trend towards the increased vocationalisation of media and communication education and argues for the revival of the critical perspective and, from this starting point, critically takes up the issue of communication studentsʼ expectations in Slovenia. Lastly, it attempts to place the findings within a broader context of cultural and social factors, questioning whether class habitus and cultural capital structure students' expectations.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj