izpis_h1_title_alt

Pomoč s plesno-gibalnimi dejavnostmi za razvoj gibanja pri otroku s hiperkinetično motnjo
ID Sernec, Tamara (Avtor), ID Filipčič, Tjaša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Vidrih, Alenka (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3699/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Gibanje je temeljna potreba otrok, preko njega se učijo ustreznih odzivov in kontrole vedenja. Raziskovalni problem specialističnega dela se nanaša na opazovanje kvalitativnega vidika gibanja otroka z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti. Glavni namen raziskave je bil preverjanje učinkov pomoči s plesno-gibalno dejavnostjo na gibalni repertoar, gibalno izražanje ter gibalno kompetentnost v različnih situacijah. Raziskava je potekala po modelu akcijskega raziskovanja. V študijo primera je bila vključena 6 let stara učenka, ki je sedem mesecev enkrat tedensko obiskovala skupinsko pomoč s plesno-gibalnimi dejavnostmi v osnovni šoli. Uporabljeni so bili naslednji pripomočki: lista za opazovanje gibanja po Labanu, Torrancev test ustvarjalnega gibanja ter vprašalnik ABC gibanje. Podatki, zbrani z merskim instrumentarijem, so bili obdelani kvalitativno in kvantitativno. Ugotovljeno je bilo, da plesno-gibalne dejavnosti niso vplivale na gibalno kompetentnost učenke. Raziskava je potrdila, da so plesno-gibalne dejavnosti pozitivno vplivale na gibalni repertoar in izraznost učenke.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:motnja pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD)
Vrsta gradiva:Specialistično delo
Tipologija:2.10 - Specialistično delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-84917 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11146057 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.09.2016
Število ogledov:1646
Število prenosov:366
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Dance-movement therapy for movement development of a child with attention deficit and hyperactivity disorder
Izvleček:
Movement is a basic need of children that allows them to learn appropriate responses and control behavior. The research problem refers to the observation of the qualitative aspect of the movement of a child with attention deficit disorder and hyperactivity. The main purpose of the study was to verify the effects of the dance-movement therapy on movement repertoire and expression and also movement competence in different situations. The survey was conducted as action research. Case-study was based on a student, age 6, who attended a group therapy with dance-movement activities at her primary school, weekly for 7 months. Following measuring tools were used: Laban movement observation check-lis, test Thinking Creatively in action and Movement by Torrance and a Movement ABC questionnaire. The data collected with this tools was processed qualitatively and quantitatively. It was found that dance-movement activity did not affect the movement competence of the pupil. The study confirmed that dance-movement activity had a positive effect on her movement repertoire and expression.

Ključne besede:attention deficit hyperactivity disorder (ADHD)

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj