izpis_h1_title_alt

Doživljanje udejanjenja znanja
ID Klauser, Florian (Avtor), ID Kordeš, Urban (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3697/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V magistrskem delu je predstavljena empirična fenomenološka študija, ki skuša odgovoriti na raziskovalno vprašanje: kakšno je doživljanje udejanjenja znanja? Inspiracija za raziskavo izvira iz opažanja, da na področju osebnih epistemologij prvoosebna komponenta še ni zadovoljivo raziskana. Raziskava temelji na izhodiščih Perryjeve sheme razvoja mišljenja in vrednot in se epistemološko umesti v okvir enaktivizma – paradigme, ki vključuje kot bistveno tudi prvoosebno komponento. Znotraj okvira enaktivizma je opredeljen tudi pojem znanja. Uporabljena je raziskovalna metodologija tako imenovane drugoosebne globinske fenomenološke raziskave, ki je podrobno opisana in utemeljena. Na podlagi ugotovitev je sestavljen model dinamične strukture udejanjenja znanja. Ugotovitve potrjujejo prisotnost intersubjektivnih in intrasubjektivnih razlik v doživljanju udejanjenja znanja in ponujajo nova raziskovalna vprašanja za nadaljnje raziskave.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:fenomenologija znanja
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-84915 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11145545 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.09.2016
Število ogledov:1334
Število prenosov:250
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Experiencing the enaction of knowledge
Izvleček:
This thesis presents an empirical phenomenological study that tries to answer the research question: how is the enaction of knowledge experienced? An inspiration for the question lies in an observation that, in the field of personal epistemologies, the first-person aspect has not been sufficiently researched. The study takes as its starting point Perry's scheme of development of thoughts and values and epistemologically installs itself into the framework of enactivism – a paradigm that includes the first-person aspect as essential. Within the framework of enactivism the term knowledge is defined as well. In the study, the research method of second-person in-depth phenomenological inquiry was applied, which is explained and established in detail. Based on the findings a model of the dynamic structure of the enaction of knowledge was designed. The results confirm the presence of intersubjective and intrasubjective differences in the experience of the enaction of knowledge and open up new ideas and questions for future research.

Ključne besede:phenomenology of knowledge

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj