izpis_h1_title_alt

Analiza napisovalnih napak v 3. razredu devetletne osnovne šole v primerjavi z osemletno osnovno šolo
ID Srpan, Teja (Avtor), ID Košir, Stanislav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Novšak Brce, Jerneja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3692/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Glavni cilj diplomskega dela je analiza razlik v napisovalnih napakah med učenci osemletne in učenci devetletne osnovne šole. Analiza je potekala na podlagi Testa motenj branja in pisanja Boruta Šalija (1971), in sicer v delu, ki se nanaša na narek. Nareki so bili izvedeni v naključno izbranih preteklih šolskih letih na naključno izbranih osnovnih šolah po Obalno-kraški regiji. Vrednoteni so bili glede na število vseh napisovalnih napak ter število le disleksičnih napak. Poleg razlikovanja med osnovnošolskimi programi so bile primerjane tudi razlike pri pisanju med spoloma. Rezultati raziskave kažejo porast števila napak pri pisanju dečkov v devetletni osnovni šoli. Pri deklicah se je pisanje nekoliko izboljšalo. Število otrok, ki nakazujejo znake disleksije, se je povečalo, tako deklic kot tudi dečkov. Opaziti je več težav pri pisanju dečkov kot pri pisanju deklic.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:opismenjevanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-84910 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11143497 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.09.2016
Število ogledov:1798
Število prenosov:328
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The analysis of errors in writing of the third grade students of the nine-year primary school in comparison to the eight-year primary school
Izvleček:
The principal goal of the diploma work is the analysis of spelling mistakes at learners in eight-year primary school and at learners in nine-year primary school. The analysis was carried out on the basis of the Reading and Writing Disorder Test by Borut Šali (1971), namely in the part related to dictation. The dictations were done in randomly selected past school years at randomly selected primary schools in The Slovene Littoral and Karst Region. They were assessed regarding the total number of spelling mistakes and the number of dyslectic mistakes. Moreover, comparison among primary school programmes was followed by the comparison of differences at writing regarding gender. The results of the research show an increase in number of mistakes at writing by boys in nine-year primary school. Writing by girls slightly improved. The number of children showing dyslexia symptoms increased at girls and boys as well. Spelling problems are more evident at boys than at girls.

Ključne besede:gaining literacy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj