izpis_h1_title_alt

Prepričljive tehnologije v mobilnem učenju
ID KRULEC, ROK (Avtor), ID Solina, Franc (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kljun, Matjaž (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (16,35 MB)
MD5: AD85E2F990ABB60CB5CFB87C949EFF18
PID: 20.500.12556/rul/9c105c68-455e-49f7-b6d5-1b64361ecedb

Izvleček
Za globalne korporacije je značilno veliko število zaposlenih in geografska razpršenost enot. Poleg tega konkurenčnost na svetovnem trgu od njih zahteva vlaganje v človeške vire, da bi lahko ostale korak pred konkurenco. Izvajanje klasičnega izobraževanja je v takih okoljih velik organizacijski izziv in strošek. V nasprotju s klasičnim, mobilno izobraževanje omogoča znanježeljnim, da prilagodijo učenje svojim potrebam in časovnim omejitvam. Vendar je pri samostojnem učenju zelo težko vspostaviti kontinuiteto pri angažiranju uporabnikov. Za dosego slednjega smo zasnovali in razvili mobilno aplikacijo za e-učenje namenjeno poslovnežem, ki temelji na oblikovalskih smernicah prepričjivih tehnologij. Namen aplikacije je spodbujanje uporabnikov k rednem učenju. Aplikacijo smo preiskušali v realnem okolju različno velikih globalnih družb. Rezultati kažejo, da uporaba prijemov prepričljivih tehnologij pri mobilnem učenju poveča tako angažiranost uporabnikov kot število uspešno zaključenih tečajev.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:prepričljive tehnologije, mobilno učenje, mobilno e-učenje, m-izobraževanje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-84708 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.08.2016
Število ogledov:1115
Število prenosov:349
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Persuasive technologies in mobile learning
Izvleček:
Global corporations are characterized by a large number of employees and geographically dispersed offices. Moreover, the competitiveness in the global market requires them to invest in their human resources to be able to remain a step ahead of the competition. Implementing large scale classical education in such environments is challenging and costly. Mobile e-learning allows users to tailor their professional education to their needs and time constraints. However, in self-paced education it is very hard to keep user retention and engagement. To achieve the latter we have designed and developed a mobile e-learning platform for corporate environments based on the persuasion and/or gamification design guidelines that try to incite users in regularly using the platform. We have evaluated the application in-the-wild in corporate environments of differently sized companies. The results show that the use of persuasive technologies in mobile learning increases user engagement as well as course completion rates.

Ključne besede:persuasive technologies, mobile learning, mobile e-learning, m-learning

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj